Teslimat 
Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 2 ile 7 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir. 

Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. 

Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. Elazığ merkezli şirketimizden ürünleriniz Yurtiçi Kargo firmasıyla gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 7 (yedi) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir.Kargo firması uzaklığa göre siparişlerinizi tahmini olarak 2 ile 7 iş günü içerisinde size teslim etmektedir.
Kargonuzu Sisteme kaydettiğiniz telefon numarasına gelecek mesajdaki kod ile takip edebilirsiniz.

Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz.

 

 

 

Sipariş Takibi

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur. 

 

 

 
Lütfen dikkat ediniz!

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. 

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. 

Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0545 237 0172 numaralı Whatsapp hattına gönderin ve durumu [email protected] mail adresine bildiriniz. 

Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.

Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.
Uluslararası gönderiler gümrük nedeniyle ve işlem süresinin yasal süreyi geçmesinden dolayı değişim ve iadeye kapalıdır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR